diumenge, 6 de juny del 2010

Ja en portem quatre. Colòmbia-Venezuela-Equador-Perú, i què més?

Som a diumenge, avui fa just 4 dies que vaig arribar a Lima, de moment no m'he mogut de casa els pares de la Cata, estic estudiant i re-estudiant els meus apunts fantàstics i fabulosos.... al pis de sota casa seva, on treballa el seu germà. estic a Miraflores un barri diguèssim de bona pasta, una barreja entre Sant Gervasi i el Clot, jejeje.....Tenen una petita empresa de disseny de webs i aquestes coses, estic enmig de "computadoras" i on hi fot una mica de fred... no fred, fred, sinó aquella mica de rasca que et cala tot el cos, m'explico? i... bé, que em despisto a la primera i fins i tot m'he atrevit a escriure en aquest fantàstic blog...

La Marta ja deu ser a Trujillo a hores d'ara, és veu que la venta no li va massa bé, la crisi també ha arribat al "nuevo continente", perdoneu-me aquí la crisi ja fa temps que va arribar, de fet potser els primers españolets van ser qui la van portar arrossegada a sota el braç i des d'aquell dia que la cosa camina així... uix que me'n vaig de tema, res que us deixo unes fotos de la frontera i de Máncora, una zona costera al nord del Perú.

....d'això els que ens saben en diuen proteccionisme, no? Es veu que és per les plagues...

La Marta amb vestit nou! Està guapa, oi?

Tot xerrant amb uns pescadors que tornaven la vida a la seva nau!

Un cop al Perú el primer que vam fer va ser tastar en primera persona la reconeguda gastronomia Peruana, i de quina manera! Vam començar amb una bona "Parhiuela", una mena de Bullabesa de marisc i peix, fresc, fresc... bonísssiiiiimmm...mmmmmm i amb força ceba, com si fos un All cremat Peruà.... i també amb unes closques "conchas" negras amb la seva salsa, bé, un luxe per 8 o 9 euros.... No us penseu que ens la passem així però de tant en tant, no fa mal, oi?

Ens vam escapar a la llotja, un espectacle de pescadors, olor de mar i...

Bé, no m'enrollo més, demà faig el primer exàmen i la Marta m'ha dit que potser vindrà a Lima d'aquí poc, així que seguim estudiant i a veure com ens va, apa doncs, un petó ben fort a tots!

Ja m'han dit que vau disfrutar de la Patum, alguns en viu i altres per tv3, aix... ja m'imagino la plaça cridant, oh!! No, pixapins, pixapins, pixapins... en fi!

Salut!

9 comentaris:

  1. Oleeee amooorrrrr!!!!
    t'has marcat un punt aquí eeh??
    pro tiuuu, que has d'estudiar i no perdre el temps amb aquestes coses... jejejeje!!!!!!
    ptoptooptooo!!!!!

    ResponElimina
  2. Hola Jordi, veig que no estàs mal situat a Lima. Jo conec aquest barri de Miraflores ja que hi vaig estar a l'hotel "El Condado".
    Espero disfruteu molt aquí al Perú i no us deixeu res per veure, sobretot MachuPicchu i Llac Titicaca entre moltes altres coses.
    Marta, a veure si aconsegueixes vendre les teves obres d'art.
    Molts petons als dos.
    Tia Maria

    ResponElimina
  3. Jordi, amb lo guapa que està la Marta amb aquest vestit, quasi que em faig del club d'en Marti, aquesta samarreta i aquests pantalons o estan desfets de tant rentar o s'aguanten drets. A veure si et fan fora de Sant Gervasi- Clot. Bromes a part, pero cuida't una mica que quan vols estas molt guapo, i no és amor de mare...
    Apali molta sort en els examens.
    Marta un petó!!
    i un altre per tu Jordi.

    ResponElimina
  4. això no es pot permitir... estic molt guapo, i sempre, eh!!! Ja he fet el primer examen i em sembla que prou bé, en falten 4....

    ResponElimina
  5. oooh...

    quina tendresa! jejeje el vestit tb l'has fet tu? Marta jo crec k en Jordi ja t'enyora, coorreee cap allà! jeje
    Jordi veuràs k ve el primer examen!! estàs més fort, pot ser? ho sembla x la foto... jeje

    ResponElimina
  6. jajajaj!!! el vestit no l'he pas teixit jo... què més voldria!
    caram! si que ha despertat comentaris aquesta entrada... per fi, una mica de moviment al blog! jajaja...
    apa, un ptooo per totes!

    ResponElimina
  7. jjajajajajja JOrdi estás fet un RAMBO!!!
    Faràs l'examen amb la cinta al cap??? jajajjajja!!! Estàs fet un salvatge!! VINGA que ja en queden menys!!! A per totes!!!!

    ResponElimina
  8. Hola guapíssims, feia molts dies que no entrava en el blog i buff, gairebé no me'l acabo eh! Veig que seguiu igual de superfantàstics i contents. Broma en broma us aneu patejant llatinoamèrica eh! quants països més penseu visitar? i njo que em pensava que al cap de 2 mesos ja estarieu enyorats i tornarieu, renoi si em descuido...
    De totes maneres això és "estupendo" i me'n alegro molt. Apali Jordi a seguir estudiant i la Marta ja pot començar a fer-me una bosseta d'aquestes de la cremallera. Que us vagi molt bé.
    Una abraçadeta
    La tieta
    Teresa

    ResponElimina
  9. Jordi: molt bé pel primer examen! Ara a fer els altres!
    Escolta, això del fred... no és perquè enyores la Martona??? Ai, ai, ai...
    Marta: espavila't a anar cap a Lima que el Jordi té esgarrifances i a la mama la fa patir això que voltis sola pel mon mundial.
    Parella: petonets des de Vilanova.

    ResponElimina

Comenta, comenti!!!