dijous, 27 de maig del 2010

teixits, textures i... paisatges!

Bé, tal i com estava pendent us poso unes fotos de les coses que he anat teixint des que en vaig aprendre... espero que us agradin i si voleu que us faci alguna coseta només cal que em feu l'encàrrec!!! jejejej... Bossetes de diferents tamanys i colors (model cremallera i model botó), cinturons, motxila a l'estil wayuú... de moment són els meus treballs! Ara està en procés una ronyonera, aviam com me n'ensurto! :D





També aprofito per enviar quatre fotos d'aquest lloc increïble on estem... que canvia segons la llum, l'hora del dia o el clima, i cada dia és un espectacle diferent! Trobarem a faltar aquestes postes de sol... Marxem dilluns cap al Perú!!!! oLeeee!!!!






Apa, una abraçada!

La Marta pelant "mazorcas de maíz" per les gallines

Jordi fent de J.R. el de de DALLAS!

Aquesta fota està dedicada al Sr. Martí Pujadas i Ferrer, que sempre diu que vaig i vinc amb la mateixa samarreta, doncs aquí em tens, enmarca-la al piset o millor a la feina... ( Jordi)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, comenti!!!